понеделник, 27 октомври 2014 г.

Ехее.... готин ден беше вчера и някак сууууупер натоварен. Вън валеше сняг на парцали (е , поне по телевизията) ,а аз реших да си оправям зимните дрехи. Тъжно, много тъжно. Но понеже нашата мила компания все още нямаме вила за Нова Година решихме,че след като по телефона не се получава, ще идем да просим на място някой да ни приюти. Естествено не се получи.Цял Цигов чарк, Батак, Пещера, Св. Константин и т.н. са заети (странно как хората нямат пари, но това е друга тема) ,но поне се нагледахме на сняг и успяхме дори да се увъргаляме хубаво. И след неуспешното търсене на вила- скапани , уморени и разочаровани в 21:30 часа (вече не знам старо или ново време) се прибрах вкъщи. Дрехите продължаваха да ме чакат и тогава се сетих, че имах поръчка за картичка на следвашия ден. Лошо, мноооого лошо. Заедно с цялата ми разтория от лятни и зимни дрехи, разпилях и всички материали, с които разолагам и започнах. Не познавах момичето, за което беше поръчката , но искаха да е много женствена, с дантели , панделки и т.н. Пожелаха си и лилаво. И понеже аз "изобщо"не си падам по дантели,както се вижда и от предните ми картички,ми беше много лесно и приятно. Бледо лилавият картон беше идеален за случая, особенно с печати и дистрес. Е, това е резултатът, дано Ви харесва! Пишете ми ,ако се интересувате от нещо или ако искате такава и за Вас !

2 коментара:

  1. Стилна,изискана и много нежна!Прекрасна дантела!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много. Съжалявам,че чак сега ви отговарям ,ама съм нова в това и сега го видях. Много ме заеадвахте. И още веднъж благодаря.

      Изтриване