сряда, 22 октомври 2014 г.

За любимия мъж

Предполагам всички от вас-картичкоманиачки си имат във вкъщи по едно мъжле, което е много далеч от цялата тази какафония покрай изработването им. Или поне при мен е така. Аз всеки ден отделям часове да разказвам на моя приятел за някоя нова хартия, печат или за така искания пънч, който случайно съм намерила в едно прекрасно магазинче предния ден. Или пък му надувам главата , обяснявайки му каква точно картичка направих или как, а той стоически стои и ме слуша и се прави на много зазинтересован. Е, аз не съм будала! Ситуацията се повтаря от преди 5 месеца, само че с разменени позиции. Тогава той си купи мотор (или по-скоро беше периодът на избирането му) И т.к. исках независимо от страха ми към тези машини, да бъда добра приятелка ,реших че ще се интересувам от всичко свързано с моторите и ще го изслушвам всеки път. Да, ама този всеки път беше по 24 часа в денонощието и определено ми беше писнало до небето, че и повече. И тогава ме повози и разбрах- харесва ми! Събуди в мен интерес и желание и определено вече не ми тежеше темата с моторите. Поради тази причина аз също реших да му покажа на картичка нещо по-близко до него и също да предизвикам интереса му! Определено успях! Много съм щастлива, защото толкова много се зарадва и възхити и сега определено е по-лесен събеседник и се интересува какво правя! Така и на него му е лесно и на мен! А на Вас Ви показвам "печелившата" картичка. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар