сряда, 15 октомври 2014 г.

Тогава разбрах !

Иска ми се всичко да кача и да напиша, но нека е едно по едно. По изкуството на картичките се вдъхнових един случаен ден, когато изобщо не ми се учеше за държавен (преди два месеца) и единственият начин да се измъкна, беше да измисля какво да правя. Случайно гледах едно клипче за декупаж , влюбих се още в първия момент и реших да пробвам. Разгледах хиляди сайтове за хоби материали и след като си закупих необходимите такива, направих първата си бутилка ( по нататък ще я кача). Но докато разглеждах материалите попаднах на няколко картички , които толкова силно ме развалнуваха и ме докоснаха, че разбрах - именно това искам да правя. И така, след проучване от около седмица какво ми е необходимо и обикаляне на хиляди магазини , започнах с картичките си. Естествено първите не бяха върха на черешката и все имах чувството, че нещо им липсва. Постоянно променях нещо в тях , някак не бях сигурна. Тогава разбрах.....липсва им предназначение! Липсва им душа, човек за когото са направени и на когото да принадлежат. И тогава направих картичката за сватбата на Мери и Спиро- едни страхотни , влюбени двама души, които решиха да си кажат заветното "ДА" ( и естествено да ни напият 200 човека подобаващо:) ) Обичам ги и тяхната картичка стана с лекота. Тогава разбрах, че когато успея да изразя своите емоции към дадени хора на хартия, точно тогава се получава резултата , който очаквам. Сега Ви показвам тяхната картичка, а на тях още веднъж им пожелавам ненаситна любов, истински моменти и непрестанно уважение!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар