понеделник, 20 октомври 2014 г.

Завинаги приятели.

Картичката, която Ви представям днес е вдъхновение от дизайнерските хартии на 
Forever Friends.Понеже съм от онези щурите маниачки на тази тема и изкупувам всичко , което видя на тази марка (вкл. пижами, пантофи, чаши ) естествено и първите ми дизайнерски хартии ми бяха тяхни. И сладките меченца ,които ме карат да съм една такава гушкава и мила, ме доведоха до тази картичка подходяща за всякакви поводи . Не можах да се сдържа и включих и копчета и хартийки, а резултатът е картичка радваща и малки и големи.Вярна на себе си, от вътрешната страна отново може да се поставят пари или някакво послание, а защо не и късметчета. Ох....май ще направя поне още няколко. 

С нея участвам в преизвикателството:
CMC#58 Buttons/ Копчета

Няма коментари:

Публикуване на коментар