вторник, 14 октомври 2014 г.

Здравейте на всички , които 100 % случайно сте попаднали тук хо хо хо. Аз съм Кети и тъй като не съм от хората, които ще пишат суперлативи за себе си , ще кажа че съм просто прекрасна! Ха-ха напротив. В реалния живот, в който се ходи на работа , лекции и т.н. съм сериозна , досадно организирана и точна. Но в моя си свят съм хаотична, припряна, досадна, МНОГО говореща, силно засмяна, прекалено чувствителна и постоянно питаща (от тук и прякорът ми измислен от мама „Питка”, с който и до днес ме срами навсякъде J ). През всичките тези години живот ( 23 навършени)  съм преминала през всякакви творчески неща- писане на стихове ,гримиране, шиене на дрехи, пеене, украсяване на торти, рисуване на нокти и т.н. , но последната ми и най-голяма страст са Картичките. Реших да направя този блог, за да се докоснете до нещата, които правя . Ако поне един от вас усети моите емоции,чрез творенията ми... е , значи съм постигнала целта си!  Благодаря Ви ,че сте отделили минутка за мен , а сега приятно гледане! 

4 коментара:

  1. Успех миличка в новото начинание ОБИЧАМ ТЕ

    ОтговорИзтриване
  2. Успех Кети :) И само да кажа, че това хоби е силно заразяващо, пристрастяващо и носи огромно удоволствие. Веднъж оплело те в мрежите си скоро едва ли ще те пусне :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, да...разбрах го късно (сега вече освен огромната стая гардероб,за която мечтая,мечтая и за една огромна стая, в която да си творя.)Макар и новобранец съм изцяло обсебена от всички неща,които могат да се направят и все искам още и още. Но най-вече съм изумена как до преди два месеца изобщо не съм знаела за съществуването на това невероятно изкуство за мен!!!! Благодаря ти за подкрепата, значи много за мен.

      Изтриване