четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Нежност и Любов.

Днес съм Ви приготвила една много нежна и романтична картичка. Тя все още си няма притежател, но много искам да Ви я покажа, заради начина , по който ме кара да се чувствам. В момента , в който си купих дантелата и вече знаех , че искам да направя картичка изразяваща любов и най-вече романтика. И т.к . съм прекалено чувствителна (понякога прекалено даже)  излях цялата си емоционалност на този картон. Картичката е подходяща дори за сватбен подарък, защото вътре отново има място за поставяне на пари. Ох, днес ме е обзела една любовна вълна, а ако знаете само как ми се ходи на сватба хахах Естествено чужда! Надявам се да Ви харесва , а ако имате някакви идеи или препоръки съм отворена за разговори . Приятен ден !

Няма коментари:

Публикуване на коментар