четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Say....Cheesecake!

...или с други думи картичката за най-добрата ми приятелка. Правих десетки картички и не че не ми оставяше време да и направя, но си знаех ,че когато видя хартията или елемента, ще знам че е за нея. Така и стана. Бяхме заедно, когато си купих едно блокче с дизайнерски хартии и тя ми сподели,че това най-много и харесва.Тогава реших,че то ще е ключовия елемент. В неделното почистване (което започна късно вечерта,т.к. се занимавах с 4 картички наведнъж) изскочиха мънистата,с които и бях обещала преди 2 години ,че ще и направя гривничка. хо-хо Понеже съм "много сериозна", сега мънистата ми свършиха перфектната работа, а и без това си бяха предназначени за нея!! Не ме съдете строго :).И последната штриха беше дигиталния печат на бабетата. Направо се влюбих след като ги намерих. Великолепни са. Исках да са две, но така и не ми се откъсна от сърцето да изрежа 2 от тях. Та те са толкова сладинки хи-хи. И крайния резултат е това. Дано си я харесва така, както аз. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар