събота, 15 ноември 2014 г.

До Коледа остават.... 40 дни

Ох, колко много време. Нищо, аз съм на Коледна вълна. Даже май малко се забавих. Това ще ми бъде първата Картичко-Коледа :) Решила съм да направя много картички и да зарадвам хората около мен. Ще видим де, зависи кой е слушал през годината и кой не хо-хо. Ето първата ми. Тя е нещо като кутийка, а за мен като обвивка за шоколад (очите ми са отворени широко само за сладки нещица. Както викат от родопската рода СЛАДОКУСНИК или СЛАДКОУСНИК, дори не съм сигурна как се пише, но значението му е ясно). Затваря се , като отгоре се омотава червена сатенена лента около копченцата. Другото е ясно. 
Усмихнат и успешен ден от мен на всички и.....ДО КОЛЕДА ОСТАВАТ САМО 40 ДНИ..
 /на снимката малко повече съм затегнала лентата , но не ми се правят други снимки, така че представете си я хи-хи /




Няма коментари:

Публикуване на коментар