четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Да станеш родител

Все още не знам какво е да станеш родител и какво е чувството за пръв път да видиш две протегнати ръчички,но дано някой ден разбера. Засега се задоволявам с онова невероятно чувство, което изпитвам всеки път, когато някой толкова много си хареса картичката, че чак се чудя "Боже, аз ли я направих?". ха-ха. Картичката , която ще покажа днес е специална поръчка за една маминка и нейното новородено детенце от моя приятелка. Условието беше да не е изцяло в синьо и да е насочена повече към Майчето. Досега не бях правила за момченце и ми се стори много страшно, а и срокът си беше 1 ден , откъдето и да го погледна. Помислих малко и след като видях в Printerest този дигитален печат просто се влюбих от пръв поглед. След това втората ми любов беше хартията на First Edition -It's a Boy. Повече няма да разказвам , а направо ще Ви я покажа! Надявам се майчето да си я хареса , а на момичето което ми я поръча и пожелавам едно малко момченце през новата година.

С нея ще участвам в предизвикателствата :
CCH #184 - Your favorite technique - заради оцветяването 
CMC#60 Use a Digi / Картичка с дигитален печат




Няма коментари:

Публикуване на коментар