неделя, 23 ноември 2014 г.

И провалите да споменем

Здравейте на всички мои два-три фена вероятно хохо. Няма значение колко сте , а че сте качествени. Понеже вчера сестричката на моята най, ама най-добра приятелка ми каза " Како Кети ,как всичко с което се захванеш ти се получава?", се замислих и реших да и отговоря тук- Е, не е всичко,мило Танче.  И после се замислих за провалите.Независимо ,че нямам хиляди картички и се уча и уча на все повече неща с всеки изминал ден, аз имам един тотален провал. Но в действителност провала ми се състой в лепилото, което използвах (естествено и то намери приложението си -в кофата за боклука).Много ме е яд....... толкова се старах и се влюбвах и влюбвах във всеки един детайл от нея, отново и отново, и накрая заради лепилото стана твърда( като първият ми опит да правя мъфини преди години хохо) и се огъна и ......неспасяема е . Та с тази статия просто исках да обнадежда новопостъпилите, да оправдая себе си, да си се ядосам,че има хиляди хора , от които мога да се уча и да попитам, а не го направих. И не на последно място да покажа ,че няма безгрешни хора.

Сладурко ми е днеска .

2 коментара:

  1. Пу за мен пак да съм първи фен на някого. :) Добре дошла и успех, нестихваща муза и ентусиазъм в новото хоби.
    А що се отнася до грешките, то мисля, че всички сме правили и ще правим безчет много грешки, но хубавото е, че тъкмо от тях се учим най-бързо и добре кое как НЕ се прави. Като се замисли човек, това са най-безценните уроци. :)
    От мен - усмивки.

    ОтговорИзтриване
  2. Ехее, много е готино. Благодаря ти. Целувам те и те прегръщам силно.

    ОтговорИзтриване