четвъртък, 6 ноември 2014 г.

Шаблон ли бе, да го опишеш..

Здравейте и днес!
Картичката , която ще Ви представя днес е направена за участието ми в предизвикателството на Card Mania -Use Your Dies. Аз все още нямам машина за рязане и релеф ( Коледа наближава!- само да напомня на приятелите ми, които четат блога ми!!! ) и затова си купувам изрязани фигурки и елементи от хоби магазините. Нищо, и моето време ще дойде, но дотогава Ви показвам тази картичка , в която освен табелката отпред има отново много брокат, но най-вече искам да обърна внимание на глинените ми розички, които АЗ сътворих. Много им се радвам. Не са перфектни , но са първите които правя с двете си ръце и определено много се забавлявах. Най-вече се забавлявах естествено на физиономията на баща ми, който умрял от глад отвори фурната и какво да види -розички и листа. Хо-Хо . Определено ще ми остане невероятен спомен! И така с нея участвам в   http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/11/cmc59-use-your-dies.html .


2 коментара:

  1. ха-ха почти си го представих баща ти как наднича и оглежда розичките. А те са станали страхотни, между другото.

    ОтговорИзтриване
  2. О , благодаря ти. Много се зарадвах.

    ОтговорИзтриване