вторник, 9 декември 2014 г.

Една НЕсемпла коледна картичка :)

        Здравейте на всички. Нормалните хора (или студенти по-скоро) на 8-ми декември купонясват къде ли не, а аз -правя коледни картички.И то не една , а няколко. Но днес ще Ви покажа само едната. Напоследък много си падам по изчистени коледни картички, по-семпли,по-елегантни, но при мен онова детското , като че ли надделява и днес Ви показвам една закачлива. Картинката ми е любима тооолкова много и понеже съм добричка, ако някой я иска мога да му я изпратя за да може да си я оцвети както си пожелае. Аз все още нямам онези така искани маркери и оцветявам с акварелни моливи, та дано се е получило добре. С картичката ще участвам в предизвикателството на Мър-Мяу Забавлятелство Тридесет и седмо: "Рамкирай...", защото ми се искаше това около момченцето да се получи като рамка (дано да е така!) . Еми, засега толкова от мен ! Целувки !




3 коментара:

  1. Голямо си сладурче бе, Кети. :)
    Много свежо ти се е получило. Не бери грижа за моливите, има доста момичета, включително и аз, които все още ги използваме, потънали в мечти и блянове за ония ми ти прескъпи маркери. Ама пусто - сиромашия. Ще ни огрее и нас някой ден. :)
    Усмихнати сънища ти пожелавам. Гуш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, ужас! Аз постоянно показвам блога на мама, татко , гадже, кака , дядо , баба (списъкът е дълъг) ама всеки гледа в другата посока хаха И сега мисля да пиша писмо до Дядо Коледа. Някак ми се иска да вярвам, че бях послушна таз година хохо. Ако не, вече обмислям да напиша писмо до шефа и той е почти белобрад хах. Гушкам те! Дано под твоята елха те чака нещо оцветяващо :*

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване