неделя, 21 декември 2014 г.

Албум в червено и сиво.

     Хе-хее щастлива съм! Днес Ви показвам първият си албум. Той не ми е първият реално, защото първо направих нещо друго, но него ще го покажа на Коледа ,защото е направено за подарък. Влюбена съм в цялата тази работа с албумите. В началото избягвах дори да си го помисля, защото ме притесняваше използването на  купищата материали. Отделно по скоро нямах точна  представя как искам да изглежда, но определено тук сред Вас, мили  картичкофурийки, има доста вдъхновители. Ще се радвам, ако изразите мнението си , препоръка или нещо друго . Весели празници.
Участвам :
КФП 248- „Всичко може! Само Коледно не може!“.
Забавлятелство Тридесет и седмо: "Рамкирай..."











https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-Ketinka/271127913097430?ref=hl

2 коментара:

  1. Весела Коледа,Кети! Много щастие и усмивки и през новата 2015г.!
    Албумът е направо прекрасен!Много ми хареса контрастното червено,което го шрави наистина разкошен!
    Благодаря,че го сподели в предизвикателството ми при Картичкофуриите !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи. Особенно, че това е първият ми албум. Обожавам предизвикателствата Ви, дано имам късмет и спечеля някой път. Думите Ви значат много. Прегръщам Ви и Весели празници .

      Изтриване