понеделник, 1 декември 2014 г.

Мъже и техните играчки

                За жалост тези дни нямам време за нищо и имам чувството ,че не съм правила нищо от седмици. Събота и неделя ми бяха любимите дни, защото тогава разпилявах всичко, което имам на земята и творях ли творях (необезпокоявана). Да, ама не! Сега през седмицата бачкане, събота и неделя лекции по цял ден, а в главата ми само картички ( и в телефона, и в интернет и навсякъде :)) На всичкото отгоре онази луда страст по книги пак ме е захваняла и чета всяка свободна минута.Както и да е пак се отплеснах... Та днес ще покажа една мъжка картичка за Имен Ден по Коледа. Напоследък много се захласвам именно по мъжките картички,просто защото е едно страхотно предизвикателство да зарадваш нечие мъжле и то с картичка.Зъбните колела ,които имах и все се чудих кога ще им дойде времето , си свършиха перфектно работата, а и какво по мъжко от това (може би трябва да направя някоя с ракийка, цигарка и готина мадама като се замисля хохо)И т.к. именният ден е за един Ицко , но все пак е Коледа, вътре оставих място да се напишат и коледни пожелание. Предватително се извинявам за снимките ( ще ги подменя тези дни с малко по-добри).
С нея ще участвам в :
CMC#61 Favourite Color Combo / Любима цветова комбинация - Защото напоследък това май е една от любимите ми комбинации -кремаво, кафяво и черно. 

Това е засега. Надявам се да Ви хареса!
 


6 коментара:

  1. Браво! Много добре ти се е получила мъжката картичка! И на мен ми се въртят едни мъжки из ума и все нещо се случва вечер, та не мога да седна и да се загубя из зъбни колелца и мъжки играчки...
    Поздрави!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Има и такива дни, но знам че ще направиш нещо прекрасно и с нетърпение очаквам да го видя ! Прегръдки :)

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Все не ми идва отръки с тези колелца и прочее мъжки играчки. Харесвам ги по чуждите проекти, ама се чувствам като някой автомонтьор, когато трябва аз да ги редя и направо ми спихва ентусиазма. Да живеят копчетата в тоя ред на мисли. А ти си се справила чудесно.
    Усмивки от мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хихи Благодаря ти. Копчетата са прекрасна алтернатива. А колкото доавтомонтьора...вдъхнови ме за страхотна идея, когато ми остане време. От мен повече усмивки дори :)

      Изтриване
    2. Ооо, това е чудесно. Ще чакам с нетърпение. :)

      Изтриване