петък, 26 декември 2014 г.

Рецептурник на Баба Ваня

        Весела Коледа на всички. Пожелавам Ви магията на Коледа да е с вас през цялата година. Правете добро и ще Ви се върне тъпкано. Днес Ви показвам толкова скъпият ми албум- рецептурник, предназначен за един от най-прекрасните хора на света. Направих го преди около  седмица, но идеята за него ми се върти от около два месеца ха ха. Това е първият сериозен риск, който поех и оттогава страстта ми към албуми мисля,че няма да изчезне никога. Баба Ваня е един прекрасен човек с огромно сърце и душа. Тя е баба на моят приятел, но аз си я приемам за моя. Обичам я! От нея думите не са тежки, а съвети. Подкрепата голяма и вечна, а любовта силна и искрена. Винаги се е държала с мен все едно съм си нейно дете-мога да споделям с нея, мога да и кажа истината и знам, че никога няма да ми се разсърди.Тя е невероятен човек със страхотно чувство за хумор и голяма усмивка. Исках да и направя този албум, за да и благодарим. Да и благодарим за всичко, което прави за нас! За доброто сърце, за честната дума и за уюта.За начина по който ни посреща всеки път, когато отидем на гости в Смолян. За начина , по който ни обича и ни го показва...... и най-вече за това ,че е невероятна жена с най-голямото сърце на света!














2 коментара:

  1. Прекрасен, прекрасен рецептурник. Виждам и някои от своите любими картинки, както и някои от любимите ми хартийки вътре. Явно пазаруваме от едно и също местенце. :) Да е жива и здрава баба Ваня и да ви приготвя винаги с много любов гозбичките, които ще запише вътре. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охоо благодаря ти. Тя е толкова щастлива ,а аз два пъти повече. Хихи възможно е всичко. Гушкам те

      Изтриване